Презентация авторська пісня доклад на Общие темы

Доклад раскрывает тему "Презентация авторська пісня".
Презентация поможет подготовится к предмету Общие темы, может быть полезна как ученикам и студентам, так и преподавателям.
Материал представлен на 10 страницах, оформлен в виде презентации, доступен для скачивания и просмотра онлайн.

Навигация по документу

Страница №1
авторська пісня Підготували учениці 6 – б класу Антосик Анастасія та Протопопова Анжеліка
Страница №2
Звідки ж назва?
Спершу основу жанру становили студентські та туристські пісні, які відрізнялися від “офіційних” (таких , що розповсюджувалися державними каналами) домінуванням особистісної інтонації, живим, неформальним підходом до теми.
Окремі твори з*явилися ще в 930-х (романтичні пісні П. Кограна і Г. Лепетського , найвідомішою з яких є  “Бригантина” , а також ранні пісні Михайла Анчарова ) . Зазвичай ( хоч і не завжди) автори пісень цього жанру є водночас авторами і віршів, і музики – звідси назва.
Звідки ж назва? Спершу основу жанру становили студентські та туристські пісні, які відрізнялися від “офіційних” (таких , що розповсюджувалися державними каналами) домінуванням особистісної інтонації, живим, неформальним підходом до теми. Окремі твори з*явилися ще в 930-х (романтичні пісні П. Кограна і Г. Лепетського , найвідомішою з яких є “Бригантина” , а також ранні пісні Михайла Анчарова ) . Зазвичай ( хоч і не завжди) автори пісень цього жанру є водночас авторами і віршів, і музики – звідси назва.
Страница №3
Де виникли перші сучасні пісні.
Перші авторські пісні українською мовою виникли в Києві у середині 1960-х ( А. Горчинський – “Троянди на пероні “, “ Квітка Ромена” ) на початку – у Львові у вигляді співаної поезії (В. Морозов). Вона відрізняється більшою роллю музики в її співвідношенні зі словом, активнішими творчими пошуками , інтересом до фольклору, ширшими фунціями ( пробудження нац. Самовідомості та інтересу до укр. Мови й культури).
Де виникли перші сучасні пісні. Перші авторські пісні українською мовою виникли в Києві у середині 1960-х ( А. Горчинський – “Троянди на пероні “, “ Квітка Ромена” ) на початку – у Львові у вигляді співаної поезії (В. Морозов). Вона відрізняється більшою роллю музики в її співвідношенні зі словом, активнішими творчими пошуками , інтересом до фольклору, ширшими фунціями ( пробудження нац. Самовідомості та інтересу до укр. Мови й культури).
Страница №4
Информация вложена в изображении слайда
Страница №5
Перший концерт у києві
У Києві перший концерт україномовної авторської пісні відбувся 1985 в молодіжному театрі з ініціативи тодішнього головного режисера Л. Танюка 1988 у Львові з*явився театр авторської пісні “не журись” 
(В. Мороз, А. Панчишин , Т. Чувай та інші). На хвилі національного піднесення в Україні 1988 – 91 україномовна авторська пісня вийшла з “ андегранту” й розквітла на фестивалях  “ Червона рута” й “оберіг”.
Перший концерт у києві У Києві перший концерт україномовної авторської пісні відбувся 1985 в молодіжному театрі з ініціативи тодішнього головного режисера Л. Танюка 1988 у Львові з*явився театр авторської пісні “не журись” (В. Мороз, А. Панчишин , Т. Чувай та інші). На хвилі національного піднесення в Україні 1988 – 91 україномовна авторська пісня вийшла з “ андегранту” й розквітла на фестивалях “ Червона рута” й “оберіг”.
Страница №6
Информация вложена в изображении слайда
Страница №7
Відтоді визначилися такі лінії авторської пісні: поп – бард (В. Морозов, Л. Бондар, згодом С. Підкаура , С. 
Шишкін, гурти “очеретяний кварк”, “чорні черешні”).
рокбард (гурт “ рутенія”, пізніше – М. Алімов, гурти «Арахнофобія» ), гротесково – пародійна ( І. Сітарський, згодом В. Асауленко, Ганна Лев, гурти «Метелики», «Дід свистун і казкові хлопці»), імпесіоністська  (І. Козаченко), особливо соціально – кретична та політ – сатирична (В. Давидов, А. Панчишин, О. Смик , Тризубий Стас), національно – патріотична.
Відтоді визначилися такі лінії авторської пісні: поп – бард (В. Морозов, Л. Бондар, згодом С. Підкаура , С. Шишкін, гурти “очеретяний кварк”, “чорні черешні”). рокбард (гурт “ рутенія”, пізніше – М. Алімов, гурти «Арахнофобія» ), гротесково – пародійна ( І. Сітарський, згодом В. Асауленко, Ганна Лев, гурти «Метелики», «Дід свистун і казкові хлопці»), імпесіоністська (І. Козаченко), особливо соціально – кретична та політ – сатирична (В. Давидов, А. Панчишин, О. Смик , Тризубий Стас), національно – патріотична.
Страница №8
Информация вложена в изображении слайда
Страница №9
Информация вложена в изображении слайда
Страница №10
Дякуємо за 
Увагу!
Дякуємо за Увагу!